معلّم جزیره

در هر ملت چراغی است که به عموم افراد نور می دهد و آن معلم است.

معلّم جزیره

در هر ملت چراغی است که به عموم افراد نور می دهد و آن معلم است.

به موقع گاز بده

مایکل شوماخرچندین سال متوالی در مسابقات رالی در دنیا اول شد ،

وقتی رمز موفقیتش را پرسیدند درجواب گفت:

تنها رمز موفقیت من این است که زمانی که دیگران ترمز می گیرند ، من گاز می دهم.


نظرات 2 + ارسال نظر
علی اکبر 2 فروردین 1392 ساعت 08:58 ب.ظ http://moallemroosta.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار جالبی دارین ازخوندنش لذت بردم براتون موفقیت رو ارزو میکنم و سال جدید رو خدمت شما تبریک میگم.
ضمنا گفته بودین نام وبلاگتونو عوض کنم ممکنه بگین اسم قدیمیش چی بوده؟

یاحق معلم روستا

امیررضا مختاری 4 فروردین 1392 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.amirmokhtari.blogfa.com

سلام خسته نباشید من امیررضا مختاری دانش آموز کلاس ششم صداقت دبستان شهید اکبری دماوند هستم.
وبلاگ بسیار عالی دارید.
امیدوارم موفقیت های بیشتری را در این راستا کسب کنید.
من شما را لینک کرده ام، خوش حال می شوم که به وبلاگم سری بزنید و من را لینک کنید.
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد